.

.

piątek, 9 czerwca 2023

Zapachniało woskiem

 Wiem, wiem... Opuściłam się strasznie. Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że roboty, jak to wiosną huk, trochę w przydomowiu się pozmieniało, urosło. Niewiele też mogę, bo internet nam siadł i cokolwiek napisać, wrzucić zdjęcia- istny dramat. 
Fejs wsysa wszystkich, bo ma się wszystko na miejscu, ale to pułapka. Zdychają fora, zdychają blogi. Sama się na to złapałam. 

Zanim powrócę może do innych tematów, wrzucę co wczoraj....A działo się, bo pachniało...woskiem!











Fajne są, bardzo lubię je robić. Część to wynik zaufania jednej z Koleżanek, która zażyczyła je sobie w komplecie z mydłem i podstawką jako podarunek dla Przyjaciół z okazji Ważnej dla Niej i Jego. 

Wosk pachnie sobą. Ulem, miodem, pszczołami. Niezwykły produkt. Właściwie nawet brzydko to brzmi. Produkt. To mistrzostwo. Zwłaszcza jeszcze w formie plastra. 
Ten wosk pochodzi z naszych uli. Od naszych pszczół. Kwiaty też z przydomia. Wszystko nasze, lokalne. 
Zawieszki są do przygarnięcia. Ozdobią wnętrze, napełnią delikatnym, nienatrętnym aromatem, a na dodatek mają prozdrowotne właściwości. Polecam się serdecznie!

1 komentarz:

  1. Zawieszki są śliczne :)
    Mam w domu kilka świeczek woskowych, takich w formie figurek. Jedną z nich zapaliłam któregoś wieczora w nadziei, że zapachnie mi w domu, ale wypaliła się strasznie szybko i tylko wokół knota, większość wosku się nie wypaliła, a część się w ogóle nie rozpuściła, więc już nie próbowałam zapalać następnych i traktuję je jak ozdoby tylko.
    Masz rację co do fejsbuka; jest szybki i łatwy, ale niszczy to, co moim zdaniem bardziej wartościowe, czyli między innymi blogi. Ja wolę blogi, wolę styl slow, uważność, możliwość wypowiadania się zamiast lajkowania tylko. Sama zresztą czasem tylko na lajkach poprzestaję, bo jest tego tyle, ze człowiek ma czas tylko na lajka, który mówi: "widziałam, byłam tu" i nic więcej.
    Oczywiście fejsbuk się przydaje - do komunikacji, do promowania własnych wyrobów, do pomagania, do szybkiego udostępniania informacji, ale nie powinien być zamiast, ale po prostu również.

    OdpowiedzUsuń