.

.

środa, 7 stycznia 2015

Paczka od Dziefczynek!

Kochane moje!
Dziękuję- w imieniu swoim i szwendaczek, mruczasto- wąsiastych!

Dzięki za wsparcie (wiecie jakie....) oraz za tę paczkę! 
Pakę. 
Jestem znów wzruszona...

Niestety...
Jagoda i Kicia zdają się na razie nie doceniać, bo zainteresowania nie wykazały.
Za to psowate, jak zwykle- na swoim miejscu:

-Ja tylko tak sobie tu leżę....

-Co to za kot w środku! Dawaj go tu!

- Eeee...zasuszony jakiś i rybą go czuć!

- Zdrzemnę się...a ty gałami poświeć Ruda!
W paczce paluszki maczały Małgosia z Za Moimi Drzwiami i Hana
Podziękowania dla Was i innych osób, dzięki którym mogłam otrzymać wsparcie w ostatnio troszkę trudnym dla mnie czasie.

A że mimo wszystko wierzę, że każdy trudny czas ma swój koniec to będę mogła dołączyć się do takich akcji - tylko po drugiej stronie !


20 komentarzy:

  1. piękny konkret:-)
    Każdy trudny czas ma swój koniec, tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez przyszlo doswiadczyc potegi pomocy blogowej, to bezcenne!
    Na zdrowie obdarowanym! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna paka dla futrzaka! Niech im smakuje!
    Uszy do góry Tupajko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczka, czasami tak bywa,że człowiek ma trudne chwile,
    ale to na szczęście kiedyś mija...

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) Cała przyjemność po naszej stronie :))) Niech ci chwileczkę będzie lżej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby z Garripem było lepiej? Nos mu błyszczy na zdjęciu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nochalem lepiej, ale grzbiet wyliniały, choć delikatnie odrasta sierść.Kostropaty taki chłopak;)

      Usuń
    2. Kiedyś moja Norka miała coś podobnego, okazało się, że to od odświeżacza powietrza. Takie uczulenie na chemię. Wiem, że jej pomogło szare mydło. Trzymaj się dzielna Kobieto!!!

      Usuń
    3. Niestety u Garipa to choroba autoagresywna.

      Usuń
  7. A nie mówiłam :))) ... że będzie lepiej :) Będzie dobrze ! Ament !

    OdpowiedzUsuń
  8. ... nie przejmuj się Tupajko złym okresem... u mnie ostatnio też nieciekawie na tyle, że mam każdego miesiąca sponsoring na kocie żarcie... cóż zrobić... wierzę, że będzie lepiej...
    no musi być lepiej i u Ciebie...
    ... i widzę Cię już na FB

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się będzie dobrze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że zły okres minie bardzo szybko, a taki ciepły gest cudnych osób na pewno trochę ociepli atmosferę póki co :) Powodzenia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. :))))
    I niech mówi, kto, co chce, ale takie namacalne dowody powodują, że działać chce się wiecej i więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tupaja, nie łam się - i nigdy nie wiadomo jak i komu będziesz się później mogła odwdzięczyć;))) Bo każda, nawet najdłuższa żmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaa - mmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaa.
    Czego Ci szczerze życzę;))))
    A Ruda jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym zakrętem jest jakaś prosta.
    Ty też w końcu na nią trafisz.
    Wszelakiego dobra w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech się ten Nowy Rok tak toczy dla ciebie dalej, jak ładnie się zaczął:))) A ścieżki niech się prostują:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, że każdy trudny czas ma swój koniec! Trzymam kciuki, żeby w tym roku było lepiej:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna paka i tylko sie cieszyc z takiego wsparcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. U każdego raz lepiej raz gorzej. Ale nigdy nie jest fatalnie, póki są osoby, co nie dają upaść :)

    OdpowiedzUsuń