.

.

sobota, 12 stycznia 2013

Wspominki o Iwanie i konkurs koci w Klubie Kota Jasna.


Klub Kota Jasna 8 organizuje koci konkurs:


Link do konkursu:

koci konkurs styczniowy


Kot, który na zawsze pozostanie w mojej pamięci to Iwan.
Chyba równie mocno jak nas kochał Rudą.





 
Iwanek to był kot....

Taki dachowiec.


Od teściowej, co kocha koty, pomaga tym bezdomnym- działkowym i piwnicznym.
Ponieważ zawsze chciałam mieć kota, ale moje uczulenie czasem mnie przez tym powstrzymywało.
Jednak akcja Kamaxa z odczulaniem mnie (miałam alergię pokarmową na oregano; dosypywał mnie, niewiedzącej, do pizzy, makaronów...i- alergia minęła! Postanowiłam więc zaryzykować z kotem.




Udało się.
Kot Iwan sprawił się świetnie w roli odczulacza.
To było kocisko jak pies.
Kontaktowy, przymilny, łaził za mną, gadał. Kiedy mu jajka urosły zaczął nieco posikiwać i wykastrowaliśmy go. Nie stracił na wigorze, dobrym nastroju, sikanie się uspokoiło, jakby to rzec można.
Niestety, po naszym urlopie, kiedy to kocisko bytowało u teściowej, po wyjściu na dwór, już nie wrócił.
W nocy słyszałam odgłosy bijatyki kociej, wrzaski kocie. Pomyślałam i zmartwiłam się czy to aby Iwana nie biją.



Nie wrócił....
Ruda, tak jak my posmutniała.
Tak się ładnie razem bawili. Spali razem.

Ech....Iwanku, ech...




Do konkursu zgłaszam fotkę Rudej i Iwana, jeszcze nie w Tupajowisku.
Może śmieszna to ona nie jest, ale budzi we mnie zawsze roztkliwienie...
Bo jeśli Iwanek już za Tęczowym Mostem...?



Głosujcie na Iwanka i Rudą!




8 komentarzy:

  1. Koty , psy i piękny niebieski kolor :-)
    Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tupajko, jakież rozczulające te Twoje zdjęcia... Az się boję co jeszcze w tym konkursie zobaczę :)
    Powodzenia! Trzymam kciuka!

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszyłam się...co za uczucie....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia a kocurek uroczy.Wielka szkoda ,że gdzieś zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kotek i piekna przyjaźń

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i zapraszam do głosowania, które już niebawem....;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda... wielka szkoda... za dnia czasami przyłażą do nas na posesję obce, niesterylizowane koty ... często - gęsto wkraczam do akcji...

    OdpowiedzUsuń